herşeye para harca sağlığa yok ama

İnsanlar ekranda gördüğü ödüllü tasarımı olan bir telefon alır .... Ve sonra bu telefonu korumak icin ekstra cam filmi ve koruma kılıfı alır ...göstermek istediği telefonu gosteremez ...bize satılan kılıf aslında koruyucu bile değildir yada cam filmi ekranı koruyamaz. Çünkü ekran ilk düştüğünde ucundan darbe alır ve bam....ama bize çoktan satılmıştır....


Uygulamadaki videoyu reklamı izlememek için 57 liralık paket satın aliyoruz. Neden reklam çıkmasın sinirim bozulmasın diye !!!! ..... 

Türkiye'de hemen her evde fırın var. Ama günün modası airfray ... 750 liradan 15 bine kadar fiyati var. Fırından farkı nedir ? Az yer kaplama ve hızlı yapma dışında yok aslında ...
Onu nasıl sattılar bize ...bir fırçayla yağ sürüp pişirelim .bunu fırında da yapabilirdik ama o "mottoda" değildi fırınlar ....

Bize neler neler sattılar. Paramızı nasıl aldılar bir bilseniz . Kredi kartinizdan ekstra hiç bilmediginiz vergileri dilim dilim kesiyorlar desem... ve siz bunu hiç farketmiyorsunuz desem . Farketmezsiniz neden biliyor musunuz oradaki bakiyeyi görmek bile sizin sinirinizi bozablir. Bu nedenle giden bparaya bakmazsiniz bile. Ben gecen gün temazssiz işlemde 240 yerine 440 lira çeken kızın 'yanlıs oldu efendim 240 olması gerekiyordu' sözünü duyunca umursamazlik seviyemi farkettim. 

Bize neler satıyorlar....Kedi oyuncakları ne kadar ben bir tüy parçasının 225 liraya düştüğünü gördüm migrosta . Kedi tirmalasin diye satılan bir şey var. tırnağı gelişsin diye. Onun fiyatı 450 lira . 
Evdeki canlara sevgimiz sonsuz ama bu fiyatlar ne peki ...
Birçok şeye parayı deli gibi harciyoruz ama sağlığa peki.... 4500 lira gittim verdim hastaneye abi böyle fiyat mi olur . Olur tabi!!? . Gitmezsen öleceksin aslında yaşama amacımız o anlar için . Yani yaşama deger katan sağlık için . Ben çalışma hayatında bunula ilgili bir çok ok şey deneyimledim.
Sağlığımız için yaşıyor ve kazanıyoruz. Sağlığınızı mutlulugunuz için iyi tutmalısınız. Bu çok önemli . 
Eczanede fiyat farkı 225 lira çıkan ilaç için tartışma yerine sigaradan feragat et.. 
O çıkan farka para vermek zoruna gidiyor ama tatil kredisi çekip 3 katı tefeci faizi ödemek zor değil dimi .
Hobilerimiz için harcadığınız çok paralar var onlara hiç gelmicem . 

İşin özü şu ki sağlık için harcanan para asla boşa giden para değildir .. siz değerli birisiniz bunu kendinize söyleyin ve bu ilaçlara bu sagliga bizi kavusturan doktorlara sukredelim ..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2024 YILI PARA KAZANDIRAN FİKİRLER

ölüm korkusundan kurtulmak